13september.

Hejsan.
Jag får panik, jag kan inte sova om nätterna, vet inte riktigt när jag fick somna igår.
Så idag kom jag inte upp när jag skulle för jag skulle ringa till jobb och säga att jag är frisk. Men nu är det gjort så hoppas de ringer med tider till mig snart!

Idag ska jag träffa Isabel. Ska nog träffa henne i stan och det passa bra för måste byta min klänning som jag köpte förra veckan, måste ha en storlek större.
Senare ikväll ska gänget träffas, det blev inget igår, och så ska vi planera! Jag längtar :D
Måste även hämta sladden så det kan komma upp lite bilder här..

Ska hoppa in i duschen nu!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback