21september.

BUUHUUU! Min dator har fått viruuuuuus! :(:(
Igår kväll kom det upp en massa, "du har virus" skit. Och jag hade inte installerat norton antivirus än så jag fick jag panik! Kunde inte gå till mamma och hämta norton för klockan var tolv jag skulle upp sju.
Så jag stängde av min älskling, med förhoppningar om att den skulle starta idag.
Och sen sov jag inte på hela natten..

Men jag har hämtat norton och installerat det så nu ska skiten bara bort. Vafan jag har ju inte ens betalt för min älskling, fick räkningen i fredags! Så den kan inte dö nu, nejnej.. 

Så det är därför jag inte har bloggat på hela dagen. Just nu lånar jag brossans dator. 
Snacka om att detta blev en stressig kväll; jobbade till halv fem istället för tre, panik över datorn, fixa datorn, laga middag själv, tvätta och sen skulle jag ha varit hos helena för fem minuter sen, haha lyckat!
Men nu jobbar datorn själv och jag har hunnit äta så ska bara gå ner och hänga upp tvätten om en kvart ungefär sen tar jag en promenad mot Helenas place! 

Hörs av senare, ska visa vad jag har köpt idag! 
PUSS.
 

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback