23september.

Godmorgon!

Aaah jag är så trött idag! Kunde inte sova igår, som vanligt..
Men det var bara till att gå upp, måste ju jobba.

Idag ska vi ha klassåterträff! Det är den klassen jag gick i från 6an till 9an. Så det var ett bra tag sen man såg de flesta. Några har man ju kontakten med och ibland träffas man ju ute nånstans.
Det börjar klockan 6 men eftersom jag jobbar 7 så ska jag komma dit efteråt. Frågan är bara var dem ska vara då. Tror inte ens att nån vet vad vi ska göra. Jag hoppas vi ska äta för jag kommer vara superhungrig när jag slutar.
Men ska be Helena smsa mig så fort hon vet nåt.

Nu måste jag fixa det sista sen bege mig ut mot bussen.
Hörs när jag kommer hem ikväll!
PUSS.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback