30september.

Godmorgon fast jag har varit vaken i några timmar, men det är kanske nån som har fått sova lite.

Har hållt på hela morgonen, ingen vila, förutom när jag åt frukost. Har tvättat och städat, ska försöka få iordning på mitt rum för jag får panik, men det är inte helt lätt när chefen ringer och undrar om du kan jobba ikväll.
Ska i och för sig bara jobba från 5 till 8 men måste ju göra mig iordning och sånt..
Jaja, vi får se hur mycket jag hinner med.

Finns ju en dag imorgon också, och då har jag inget planerat. Inte ens på kvällen, ska ta det lungt denna helgen faktiskt. Och när jag skriver detta kom jag på att på lördag ska vi extringar på jobb ut och äta och bowla, men det räknas inte... hehe.

Men nu måste jag sätta igång!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback