4september.

Hej på er!
Jag vaknade för ett tag sen, kunde inte sova så länge som jag ville.
Kan inte somna men när jag väl somnar så kan jag ändå inte sova ut ordentligt.
Allt pga den jäkla förkylningen, som har blivit värre btw :(

Så idag blir det filmer för hela slanten.
Har ni några tips?


några av mina filmer. Detta var för en vecka sen när jag, helena & carro var hemma hos mig och skulle kolla film. Vi kunde inte riktgit bestämma oss, vi la alla filmer i sängen, vet inte riktgit varför, kanske lättare att bestämma då? haha xD

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback