7september.

Tjena!
Idag har jag sovit uuuuuuut! Så jäkla skönt. MEN jag mår mycket sämre idag. fyy!
Fast det hindrar inte mig från att göra det jag inte har gjort på länge. Jag ska verkligen göra mig iordning!
Duscha (fast det gjorde jag igår), ta på mig ordentliga kläder, sminka mig, ja jag ska känna mig fräsch!
Och sen ska jag ju gå på match idag!! Sverige - San Marion på Swedbank! :D

Sitter och kollar på repris av greys anatomy och efter det ska jag nog in i duschen.
Ha en trevlig tisdag! PUSS.

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: tack! hihi haft en bra helg?

Postat av: Helena

Hahaha va fan är San Marion för land Carro ? xD hahaha



det heter San Marion ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback