En ny Zlatan?

Läste nyss på fotbollskanalen: Den nye Zlatan hyllas!
Måste faktiskt hålla med, såg matchen i fredags och han var helt annolunda när han spelade!
Han spelade på plaster där han aldrig spelat innan, och spelet funkade dessutom jättebra.
Ni som såg matchen, vad tyckte ni?

Och sen var det ju träning idag på Swedbank Stadion. Lite ångest att jag inte följde med pappa och bror dit för det hade jag gärna velat se! Men jag får vänta till tisdag, för då ska jag dit och se matchen!
Nån annan som ska dit och kolla?

Tänkte börja skriva lite mer om fotboll här i bloggen, låter väl bra? :)

Det får bli en bild från när jag var och såg mff borta mot halmstad! (:

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback