MFF

Aaah Malmö FF! Skärp er nu!!
Som ni kanske förstår så förlora de mot Djurgården idag.
Och jag tycker det är sjukt. De spela så jäkla dåligt! Jag sa det när de mötte Åvidaberg och jag säger det igen, Malmö kan inte leda en serie, då tror de att dem kan vinna över allt och alla och då kämpar dem inte lika mycket för dem tror redan att de har vunnit matchen..
Jag tror i alla fall att det är så. Kan inte tänka mig att de blir dåliga bara sådär eftersom de gjorde en jävla bra match mot Helsingborg, just för att de visste att det var en svår match och visste inte att de skulle vinna.

Nu ligger Helsingborg och Malmö lika i tabellen så nu ska Malmö bara vinna alla matcher och Helsingborg förlora en gång (hålla tummarna), och då är det klart!
Men man vet aldrig vad som händer så vi får se.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback