mmusik

HejHej.

Måste berätta om en sak som hände idag på jobb. Jag skulle packa upp hundmat. Och så hade en burk gått i sönder så där var riktigt många såna vita maskar som kröp runt. Det var riktigt äcklig, hade jag inte varit bland folk så hade jag fan skrikit, haha.
Sen kröp det i kroppen hela dagen. Börjar försvinna nu.

Jag är så trött idag, så jag ska bara ligga i sängen hela kvällen.

Ska försöka leta upp en låt som jag inte vet vad den heter eller vem som sjunger, bara lite hur den går.
Typ; everybody want to be a superstar, bla bla bla who you are  bla bla superstaaaaaar. haha, visst är det jobbigt när man inte kan hela låten i heller..

På tal om musik så har jag haft en låt i huvudet hela dagen så den kan ni lyssna på

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback