not a bad dream.

God morgon eller ja jag vet inte om den är god men det är morgon i alla fall.

Idag ville jag inte vakna upp, ville bara sova vidare hela dagen.
Det som hände igår skulle kunna vara en hemsk mardröm, men det var det inte. Utan det hände faktiskt.
Jag känner mig sviken.

Jag har sökt ett jobb i Lund och får jag det så flyttar jag dit. Börjar om från början helt.

Inte mer snack om det nu.
Idag händer det inte så mycket, jag ska till min pappa och vara där i en vecka.
Nu ska jag äta frukost så vi hörs senare!


med er mår jag som bäst! <3

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Catta

jaa jag vet :/ okej men det låter bra ;D nej jag ska vänta på att mina tjejkompisar ska komma sen ska vi ut på krogen :D

hur är läget idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback