sjukling.

Jag har gått och blivit sjuk och samtidigt har det gått och blivit fint väder.. Vafan är detta?!
Inte alls rättvist ju..

Har lagt undan ett par skor som jag ska hämta idag men jag bestämde mig för att jag skulle spara mina pengar eftersom jag köpte en klänning och en kavaj igår. (visar nog sen)
Fast nu när jag tänker efter så kommer jag nog ångra om jag inte köper dem, eller..?

Bestäm åt mig, köpa eller inte?

Permalink Allmänt Share You Opinion (4) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: den är ju så snygg!



men ja tkr du ska köpa skorna! de är hett nu med såna:D

Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: gött!:D säg gärna va du tkr sen (A)

Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: tack! :D glad jag blir:D även fast ja inte är den bästa på att sjunga^^

Postat av: Catta

Men det är inte så lätt! :D Haha. ja lanvin rockar ! Sammarbetet kommer att äga ! Och om man har kollat på hms tidigare sammarbeten har det blivit jättebra, så jag är inte ett dugg orolig:) Hur är det med dig? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback