22 november.

Hejsan. Idag mår jag lite bättre, vill dock spy lite till, haha..
För er som inte var där eller inte förstår, så drack jag för mycket (eller åt för lite under dagen) så när vi skulle sticka till slagt så spydde jag.
Sen låg jag utslagen i sängen, Johanna, Marie & Liya stack till slagt och Isabel stanna med mig.
Och sen spydde jag en gång till och efter det så mådde jag lite bättre.
Spydde ner min madrass så fick sova i mamma säng.

Igår ville jag fortfarande spy men jag gjorde inte det. Jag var bara hemma och tog det väldigt lugnt.
Idag har jag bara jobbat. Nu är jag hemma och ska snart äta mat.
Måste gå och lägga mig tidigt ikväll för imorgon vid fem på morgonen ska jag köra min pappa och hans tjej till sturup. De ska åka till Egypten och vara där i två veckor!

Nu blev det mycket text men så är det när det har hänt mycket.
Bilder från lördag kan ni få se sen.
KYSS.

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback