23 november.

HejHej.
Fy vad detta vädret gör mig deppig :(

Imorse körde jag pappa och hans tjej till sturup, kom hem vid sex och då gick jag och la mig.
Gick upp igen vid halv tolv, gjorde mig iordning och sen stack jag och broren till IKEA.
Jag köpte en ny madrass och lite annat smått skit!
Skulle lägga madrassen på sängen och då upptäckte jag att den var för liten!!
Så nu måste jag byta den och tänker inte åka dit själv och göra det. Ingen kan följa med och jag får panik så börjar snart gråta, haha. Märks att jag ska min mens snart...

Jag och mamma får väl byta de imorgon innna jag börjar jobba.
Nu ska jag gå ner och hämta upp lite som mamma har tvättat sen sticker jag från denna deprimerande lägenhet!
KYSS :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback