ffredag.

Rummet är städat och fint. Jag är nyduschad och klar! Har packat ner mina saker.
Nu ska jag bara hem till mamma med mina saker sen ska jag gå till bussen som tar mig till jobb.

Idag ska jag jobba till halv åtta sen träffar jag Isabel & Johanna och så tar vi bussen mot stan.
Där blir det mat och sen möter vi upp skitungarna (min bror och hans kompisar) och så blir det bio!
Vi ska se Harry Potter!! Har längtat. Så kul det ska bli och se den! :D

Kommer inte hem förens sent, efter filmen. Får se om jag bloggar då annars hörs vi imorgon.
Ha en underbar fredag, PUSS.

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Johanna'

sv. det beror ju på hur mycket de kostar? ;) och om hur tjockleken på våra vader stämmer överens :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback