23 mars.

Snart ska jag nog ner och träna.
Skulle egentligen gjort det igår men hittade inte mina träningsbyxor och så fick jag lite panikångest eftersom det händer så jävla ofta att jag inte hittar mina saker och allting tar mycket längre tid..

Pratade med mamma om att flytta hemifrån för möjligheten finns ju.
Ska jag då flytta hemifrån och spendera mycket pengar varje månad på hyra och annat och antagligen inte kunna åka utomlands i sommar, eller ska jag stå ut ett tag till, spara ihop mer pengar, resa lite i sommar och sen flytta efter sommaren?

Det sista alternativet lockar mer, tror jag. Har ju klarat av att bo såhär i nästan 19 år så klarar jag väl några månader till.

Detta behövde jag, skriva av mig. Så nu ska jag leta efter dem jävla byxorna och sen sticka ner och träna.

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: HELENA

Jag tycker fan vi ska sticka på nån liten weekend till göteborg eller stockholm nu i vår! :)

Postat av: Johanna'

KROATIEN MED MOI? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback