godmorgon onsdag

Goooodmorgon!

Idag hann jag med rätt buss så att jag inte kommer försent och vad tror ni händer? Vi får sitta och vänta i en kvart på att dem som ska öppna ska komma. Ångest, jag kunde ha sovit tio minuter extra, och JA det är mycket på morgonen :)

Nu sitter vi alla fall här, jag och Sabiha (Marie skolkar lite) och gör ingenting som vanligt. Vi är extakt fyra stycken här på hela företaget och de andra gör inte heller så mycket nytta. Tror att dem är i köket och snackar skit!

Ska läsa lite vad det står i kvällsposten nu hade jag tänkt.
Höres! 


P.S idag är det på pricken en månad kvar tills jag blir 18år!!

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Sarah

på pricken två veckor tills jag fyller år! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback