"Rah rah, ah ah ahh"

Jag kom hem för bara en stund sen. Mötte pappa efter praktiken och jag övningskörde en stund.
När jag kom hem tog jag en alvedon (hade så satans ont i magen och huvudet..) för att jag skulle ner och träna.
MEN alvedonen hjälper inte, så nu ligger jag här i sängen helt dööd! VILL INTE BLI SJUK!! :(

Så nu ska jag kolla på film och se om jag kan göra läxa sen om jag mår bättre.



I want your loving
I want your revenge
You and me could write a bad romance
I want your loving
All your lovers revenge
You and me could write a bad romance

Permalink Allmänt Share You Opinion (2) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv: Okej, gör det de fortfarande? :S Har försökt att fixa det.

Tack för att du svarade! :)

Postat av: LillGurl

Tjaaa, gör inte mkt faktiskt .. jag kan inte sova .. så jag gick in o skrev ett inlägg sj da ?? :D vad ska du göra... ??? Nice blogg hade du förresten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback