sov gott allihopa!

Nu är min dator hos mig!
Träffade Marie och Liya en stund vid min mamma. Passade på att hämta den då. 

Jaha, Rabih åkte ut, vad tycker ni om det?
Själv tycker jag att Eddie skulle ha åkt ut före Rabih. Eddie har ju varit dålig hela tiden. Var det liksom bara jag som hörde hur falskt och hemskt det lät idag. Men jag bryr mig inte så mycket om att han åkte ut, mina favoriter är ju kvar, Erik och Tove :)




Nu ska jag sova, godnatt! 

Permalink Allmänt Share You Opinion (1) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: julia

Hej =)

Jag skulle behöva hjälp med min bloggdesign!

Den som lyckas fixa den som jag vill ha den blir såklart länkad!

För mer info titta här:



http://sekundvisaren.blogg.se/2009/november/kunnig-sokes.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback