Torsdag.

Morrn! Hur är det med er?
Själv mår jag inte helt bra, har ont i huvudet och halsen.. så jag sitter och drogar halstabletter nu.
Fattar inte ens varför jag är på praktiken nu. Vi ska redovisa om en halv timme och vad ska vi göra sen liksom?! Jag hoppas verkligen att vi får gå hem annars slår jag dem! nej men jag går hem i alla fall.

Tog en outfit imorse men hann inte lägga upp den där hemma.



Leggins från vero moda.
Tjockis från New Yorker. Det står: Kiss me cause i'm cute!

Idag ska jag hem efter praktiken, sen ska jag nog till stan och köpa det som jag la undan igår.
Hem och vila, för det behöver jag verkligen! Och ikväll blir det idol (genrepet) med Isabel! :)

Måste fixa PPn nu innan redovisningen, skriver sen.
PUSSEN.

Permalink Allmänt Share You Opinion (3) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Emelie

Fin blogg du har :)

Postat av: Tanja

Hejhej, fin blogg :D

Är det bra med dig?

Postat av: Tanja

SV; okej, du får krya på dig ;)

Jag mår jättebra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback