...

Eftersom jag inte kommer kunna skriva förens vid fem imorgon så tänkte jag skriva vad jag ska hitta på imorgon.
Kvart över tio ska jag till bilskolan
Börjar skolan klockan två, så ska antagligen äta där emellan.
Halv fem slutar skolan.
Är hemma vid fem.
Sticka ner till gymmet vid sju halv åtta skulle jag tro.

nu ska jag läsa, sen nanna kudden.
Hörs imorgon!

Permalink Allmänt Share You Opinion (4) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Milly - It's all about me!

Godmorgon! Allt bra idag?

Kram!

Postat av: Sanna

Hejsan!

Vad tycker du om kläderna på min blogg? =D http://jarske.blogg.se/2009/september/pandaase.html



Kolla in min blogg som handlar om mode, kändisar, Robert Pattinson, SKOR, musik och väldans massa mer! Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

Postat av: Nelima

Fullt upp för dig idag, med andra ord. Hoppas det gick bra på bilskolan. Händerna tio-i-två på ratten. ;)

Postat av: hanna

hejsan allt bra idag ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback