8feb.

Godmorgon. Jag skulle kunna sova nu meeen.. Jag tänkte att jag skulle gå till praktiken innan jag ska köra, vilket är klockan elva. Men jag missa bussen så jag ringde till coop för att fråga om det är lönt att jag kommer.
Och det var såklart inte lönt. Så nu sitter jag här, klar och allt.
Men men, jag ska snart ta och vila lite.

Ska såklart till praktiken efter jag har kört så är väl hemma vid sex idag.
Ha en trevlig dag!

Permalink Allmänt Share You Opinion (5) Trackbacks ()


Share Your Opinion

Postat av: Mattias

hej fin blogg du har, hur är läget idag? ^^ :)

Postat av: Malin

hej, allt bra? :)

vad har du för planer för dagen? =)



Nu får du en till chans att vara med i Veckans blogg på min blogg :D

Postat av: Malin

svar: okej, lycka till då! :D

Jag ska till marieberg efter skolan men min pojkvän ^^



va bra :)

jag utser finalister på onsdag!

Postat av: Malin

svar: ah, förra veckan ville ca 50 st vara med i Veckans blogg, men alla kunde ju tyvärr inte vara med, så jag ger dom som inte var med bland finalisterna en andra chans :)

Postat av: erika

Vilken cool blogg du hade:D Jätte fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback