Förstör allt!

Nu ska jag sova, måste verkligen lägga mig tidigt. Börjar klockan åtta imorgon.
Var på coop idag, (där jag ska praktisera) och jag fick mina arbetstider.. 8.00 till 17.00!! Orkar inte det fan.
Och mina körlektioner kom också i kläm, kan bara köra på den sena tiden som är halv sex, men det börjar inte gälla förens vecka 6 så nu kan jag inte köra på två veckor. FAN VAD JAG HATAR DEN JÄVLA PRAKTIKEN! Den förstör precis ALLT!
Så nu har jag fått min dampattack.

Här kommer bilder från idag och på min skjorta :)
Omklädningsrummet på gina!


Denna bjuder vi båda på. Haha.


Min nya fina skjorta!




Hörs imorgon.
godnatt!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback