6 november.

Godmorgon. Alltså jag är vaken nu!! Vad är detta, jag skulle ju sova till minst tolv.. Herregud, när man får sova då gör man inte det.. haha.

Jag är super hungrig nu så jag ska väl fixa lita frukost, min mage sa till ordentligt precis, hörde ni? haha.
Idag ska jag göra några få saker som inte är ansträngande alls. Köpa dricka och strumpbyxor till ikväll. Göra ett hemligt ärende, hihi. Och sen ska vi äta middag hos mormor vid tre, fattar ni, TRE! Hur jäkla tidigt är inte det då. Man brukar äta vid sex men det tycker mamma är för sent, wtf?!
Aja, man får gå dit när där är mat annars får jag väl ingen idag, hehe.

NU; fixa frukost, höörs! :)

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback