Ny design på G.

Hallå!

Hela kvällen har jag hållt på med en sak. En ny design på bloggen!
Känner att det behövs.
Ska inte visa förens den är klar. Får se när det blir för måste hitta en bra headerbild. Kanske måste ta en..?
Designen ska vara veery enkel. Inte en massa saker utan det är headern som ska sticka ut.
aja, vi får se hur det blir :)

Jag är trött, as usual, så jag ska snart gå och lägga mig. Börjar inte förens tolv imorgon men jag behöve all sömn jag kan få!  

Men vi höres imorgon innan jag drar! GODNATT.

har kollat igenom mina bilder och jag hittade denna, haha vet inte om jag har lagt upp den innan men here you go!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback