Rrihanna.

Igår lämna jag tillbaka den svarta klänningen som jag köpte på HM för nån vecka sen.
Fick, som jag räknade med, inte pengar utan ett tillgodokort. Så tänkte att jag skulle köpa en fin topp som jag ska ha på måndag. Då tänkte jag ha svarta jeansleggings, nån fin topp, kavaj och så mina gråa skor, vad tycks om det? :)
Skrev nog inte igår vad jag ska göra på Måndag.
Jag ska till fotbollsgalan som är i Malmö arena! Ska bli riktigt kul! :D

Pizza blev sjukt god btw! :D men orkade inte äta hela, har halva kvar så får väl äta den imorgon.
Eftersom jag kör på vit helg så blir det en massa filmtittandes. Nu börjar sagan om ringen, har sett den tusen gånger men den blir aldrig dålig!


I huvudet hela dagen. Hittade ingen bra kvalite på videon så fick bli denna!

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback