Bilder från lördags!

Bilderna är tagna med en mobil så ha lite förståelse! :)


jag och Helena. Visst ser det ut som att vi har kul? Haha. Detta var precis i början av kvällen..


Jag fick dricka det mesta.. tack! fråga mig inte varför jag håller i papper..


Vi körde pyramiden!


Isabel fick ont, där hon visar, för vi skratta så mycket! xD


Dessa två bilder som kommer nu har jag inget minne av att de togs!


och vi åt saltapinnar.


på toan inne på slagt!

Ja, jag vet att jag först hade en svart sak på mig och sen detta, men så gör jag alltid. Bytar kläder innan vi ska gå! Haha.
Så här får ni en outfit bild typ.. haha glömde bort att ta en riktig så ni får vara nöjda. Btw så ser mitt hår helt kort ut på bilden..

Permalink Allmänt Share You Opinion (0) Trackbacks ()


Share Your Opinion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback